Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Dynafit FR 10
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="StoraBerg" data-source="post: 140717" data-attributes="member: 57454"><p>Funderar hårt på dessa skidor. </p><p>Testresultaten som publiceras är ganska övertygande. Har bara andrahandsuppgifter på att någon fransk tidning sågade skidorna som dyra, tunga och suboptimalt flyt i puder. </p><p>Tunga lär ju inte stämma då dom väger 1300 g / skida. </p><p></p><p>Andra allternativet är Atomic Sweet Daddy, alltså den skidan med 80 mm i midjan. </p><p>Vikten på denna är ej känd "by numbers". De känns dock lättare än tex Rossingol B3 (som oxå känns lätta om man tex jmf m K2). Antalet tester på Sweet är dock få. I princip handlar det mest om texter från olika företag som säljer skidan. Och då är den såklart bra......</p><p></p><p>Så min fråga är: känner någon till något om Sweet Daddy?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="StoraBerg, post: 140717, member: 57454"] Funderar hårt på dessa skidor. Testresultaten som publiceras är ganska övertygande. Har bara andrahandsuppgifter på att någon fransk tidning sågade skidorna som dyra, tunga och suboptimalt flyt i puder. Tunga lär ju inte stämma då dom väger 1300 g / skida. Andra allternativet är Atomic Sweet Daddy, alltså den skidan med 80 mm i midjan. Vikten på denna är ej känd "by numbers". De känns dock lättare än tex Rossingol B3 (som oxå känns lätta om man tex jmf m K2). Antalet tester på Sweet är dock få. I princip handlar det mest om texter från olika företag som säljer skidan. Och då är den såklart bra...... Så min fråga är: känner någon till något om Sweet Daddy? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Dynafit FR 10
Tillbaka
Topp