Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Dynafit Hoji Free vs La Sportiva Vanguard - enda pjäxa?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="KJW74" data-source="post: 1334300" data-attributes="member: 146751"><p>Jag har för närvarande ett par Salomon QST PRO 130 AT som min enda pjäxor. Mycket nöjd förutom att det kommer in snö så jag blir blöt. </p><p>Funderar på en mer tur-orienterad pjäxa som fortfarande kan driva min QST 106 (med Shift…) Kanske att jag uppdaterar med ett par lättare skidor senare (Atomic Backland 107…)</p><p>Har någon åkt båda pjäxorna och kan jämföra? Tror forumet att de funkar som enda pjäxa? Kör ju mycket lite pistskidor utan letar hela tiden utanför pisten…</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="KJW74, post: 1334300, member: 146751"] Jag har för närvarande ett par Salomon QST PRO 130 AT som min enda pjäxor. Mycket nöjd förutom att det kommer in snö så jag blir blöt. Funderar på en mer tur-orienterad pjäxa som fortfarande kan driva min QST 106 (med Shift…) Kanske att jag uppdaterar med ett par lättare skidor senare (Atomic Backland 107…) Har någon åkt båda pjäxorna och kan jämföra? Tror forumet att de funkar som enda pjäxa? Kör ju mycket lite pistskidor utan letar hela tiden utanför pisten… [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Dynafit Hoji Free vs La Sportiva Vanguard - enda pjäxa?
Tillbaka
Topp