Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Dynafit pjäxor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="zingo11" data-source="post: 1145934" data-attributes="member: 162251"><p>Har kört Neo denna säsong och är positiv överraskad.</p><p>(Har haft Maestrale med dom var för mjuka utför)</p><p>Insteget är suveränt,tunna innerskor tyvärr,kanske booster strap typ Radical hade varit bättre.</p><p>Buckel up på mindre än minuten om det är bråttom,smidigt.</p><p>Tryckte den ena pjäxan sen har dom suttit som en smäck.</p><p> Bittl har väl halv bra priser men få storlekar kvar.</p><p>Är din inställning till dom annorlunda än fruns?</p><p>"vill bara åka med Dynafittor".</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="zingo11, post: 1145934, member: 162251"] Har kört Neo denna säsong och är positiv överraskad. (Har haft Maestrale med dom var för mjuka utför) Insteget är suveränt,tunna innerskor tyvärr,kanske booster strap typ Radical hade varit bättre. Buckel up på mindre än minuten om det är bråttom,smidigt. Tryckte den ena pjäxan sen har dom suttit som en smäck. Bittl har väl halv bra priser men få storlekar kvar. Är din inställning till dom annorlunda än fruns? "vill bara åka med Dynafittor". [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Dynafit pjäxor?
Tillbaka
Topp