Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Dynafit radical ft12 12/13 night train
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jocke_torkelson" data-source="post: 982497" data-attributes="member: 34051"><p>Jag kommer att montera Radical FT på mina Ski Logik Rock Stars. 190 lång 88kg. Har faktiskt inga dubier över bindningen efter att ha kört med Vertical Ft på ett annat par skidor förra säsongen. Efter att ha haft en kort fundering på Salomon Guardian så blev valet Dynafit. Inte bara pga vikten utan även vridstyvheten, som är helt överlägsen. </p><p>För mig är nu problemet om jag skall ta med mig två par skidor till Japan. Howitzer och Rock Star eller om det räcker med R-S. Vad som är klart är att jag tar med mig mina Strolz innerskor att ha i mina Scarpa Mastreale de dagar det inte blir någon längre hike.</p><p></p><p>Min röst ligger på att du monterar Dynafit.</p><p></p><p>T-son</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jocke_torkelson, post: 982497, member: 34051"] Jag kommer att montera Radical FT på mina Ski Logik Rock Stars. 190 lång 88kg. Har faktiskt inga dubier över bindningen efter att ha kört med Vertical Ft på ett annat par skidor förra säsongen. Efter att ha haft en kort fundering på Salomon Guardian så blev valet Dynafit. Inte bara pga vikten utan även vridstyvheten, som är helt överlägsen. För mig är nu problemet om jag skall ta med mig två par skidor till Japan. Howitzer och Rock Star eller om det räcker med R-S. Vad som är klart är att jag tar med mig mina Strolz innerskor att ha i mina Scarpa Mastreale de dagar det inte blir någon längre hike. Min röst ligger på att du monterar Dynafit. T-son [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Dynafit radical ft12 12/13 night train
Tillbaka
Topp