Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Dynafit som one-quiver
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="stoof007" data-source="post: 847902" data-attributes="member: 82892"><p>@ sjo_orret: Du har helt klart en poäng! Min kontringspoäng är då att jag gärna går och turar en del hellre än att nöta i pisten en säsong. Men tack för svar!</p><p></p><p>@ Hasse: Okej, verdicten är då ute ur bilden. Gör gärna det, vore kanon med ett omdöme av någon som provkört (både uppför och nedför). Okej, det är mycket möjligt då jag bara refererade till testen och mitt eget omdöme om CRJ. Ang. SFB kan den säkert vara intressant, ska ta mig en titt! Tack för förslag.</p><p></p><p>Howitzer, Stoke anyone?</p><p></p><p>Christoffer</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="stoof007, post: 847902, member: 82892"] @ sjo_orret: Du har helt klart en poäng! Min kontringspoäng är då att jag gärna går och turar en del hellre än att nöta i pisten en säsong. Men tack för svar! @ Hasse: Okej, verdicten är då ute ur bilden. Gör gärna det, vore kanon med ett omdöme av någon som provkört (både uppför och nedför). Okej, det är mycket möjligt då jag bara refererade till testen och mitt eget omdöme om CRJ. Ang. SFB kan den säkert vara intressant, ska ta mig en titt! Tack för förslag. Howitzer, Stoke anyone? Christoffer [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Dynafit som one-quiver
Tillbaka
Topp