Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Dynafit som one-quiver
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="stoof007" data-source="post: 848223" data-attributes="member: 82892"><p>@ Ekan66: </p><p></p><p>Verkar som de bara finns i USA. Håller med om att det är lite konstigt att de inte snackas om. Känns dock som de har väldigt smalt användningsområde.</p><p></p><p>@ MarkusO: </p><p></p><p>Nanuq:en känns i mitt fall lite smal. Om den ska fungera även när det förhoppningsvis snöar ordentligt nere i bergen i söder känns det som bärigheten kommer svikta. Har du själv prövat skidan?</p><p></p><p>@ Freppo:</p><p></p><p>Manaslu och Goode känns som väldigt olika skidor? Kolla bara på dimensionerna. Det skiljer 25 mm i midjan.. Jag håller dock helt med om att la_grave skulle kunna skriva några radr om för och nackdelar med Goode:n. Känns som det inte är så många som åkt den.</p><p></p><p>Christoffer</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="stoof007, post: 848223, member: 82892"] @ Ekan66: Verkar som de bara finns i USA. Håller med om att det är lite konstigt att de inte snackas om. Känns dock som de har väldigt smalt användningsområde. @ MarkusO: Nanuq:en känns i mitt fall lite smal. Om den ska fungera även när det förhoppningsvis snöar ordentligt nere i bergen i söder känns det som bärigheten kommer svikta. Har du själv prövat skidan? @ Freppo: Manaslu och Goode känns som väldigt olika skidor? Kolla bara på dimensionerna. Det skiljer 25 mm i midjan.. Jag håller dock helt med om att la_grave skulle kunna skriva några radr om för och nackdelar med Goode:n. Känns som det inte är så många som åkt den. Christoffer [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Dynafit som one-quiver
Tillbaka
Topp