Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Dynafit/Tech och Alpina Sulor ?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Glisseur" data-source="post: 1066363" data-attributes="member: 13861"><p>Beast 16 eller hur?</p><p></p><p>Eftersom du inte har fullt tryck på hälplattan med DIN-sulan misstänker jag att det kan bli en del flex i hälen när du sätter tryck på skidan, speciellt på hårdare underlag. Men för all del, jag hade testat bägge varianterna på snö och jämfört. Det är ju inte skitjobbigt att stoppa ner dom andra sulorna i ryggan och byta. </p><p></p><p>Personligen hade jag enbart kört med den grova gummisulan ihop med Beast, mest för att kunna hajka och för bättre grepp på hala after whatever-golv.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Glisseur, post: 1066363, member: 13861"] Beast 16 eller hur? Eftersom du inte har fullt tryck på hälplattan med DIN-sulan misstänker jag att det kan bli en del flex i hälen när du sätter tryck på skidan, speciellt på hårdare underlag. Men för all del, jag hade testat bägge varianterna på snö och jämfört. Det är ju inte skitjobbigt att stoppa ner dom andra sulorna i ryggan och byta. Personligen hade jag enbart kört med den grova gummisulan ihop med Beast, mest för att kunna hajka och för bättre grepp på hala after whatever-golv. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Dynafit/Tech och Alpina Sulor ?
Tillbaka
Topp