Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Dynafit utrustning?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="WITMatrix" data-source="post: 352864" data-attributes="member: 49214"><p>Hejsan.</p><p>Då børjar det lida mot skidsæsong igen och ær då på jakt efter ett randokit</p><p>Ær det någon som har någon erfarnhet av nedanstående produkter som dom vill dela med sig?</p><p>Vill ha lætta grejor men prioriterar åkning ner mest. </p><p></p><p>Av pjæxor tænkte jag mig antigen</p><p>-Scarpa Spirit 4 Thermo</p><p>eller</p><p>-Garmont Mega-Ride G-fit Men </p><p>då de verkar vara av det lite styvare slaget. Andra førslag?</p><p></p><p>Av bindning så kanske Dynafit TLT Vertical FT, vet inte om det ska vara den starkaste av dynafit bindnigarna?</p><p></p><p>Mvh /Viktor</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="WITMatrix, post: 352864, member: 49214"] Hejsan. Då børjar det lida mot skidsæsong igen och ær då på jakt efter ett randokit Ær det någon som har någon erfarnhet av nedanstående produkter som dom vill dela med sig? Vill ha lætta grejor men prioriterar åkning ner mest. Av pjæxor tænkte jag mig antigen -Scarpa Spirit 4 Thermo eller -Garmont Mega-Ride G-fit Men då de verkar vara av det lite styvare slaget. Andra førslag? Av bindning så kanske Dynafit TLT Vertical FT, vet inte om det ska vara den starkaste av dynafit bindnigarna? Mvh /Viktor [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Dynafit utrustning?
Tillbaka
Topp