Dynastar 4x4 Big 194

Warrior

Ny medlem
Dynastar 4x4 Big 194
Hur funkar denne skia til telemark?
Har kjørt to sesonger, og kjører enda noe forsiktig.
Er nærmere 1.90 høy, og rundt 75 kg. Er noe bekymra for at de er for lange og stive.
Kjører helst off-piste og bratt.
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp