Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Dynastar Big Trouble
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mr_Kvick" data-source="post: 136769" data-attributes="member: 16172"><p>Efter att ha klämmt lite på dessa lagg i diverse affärer så tänkte jag höra om någon åkt på dessa. Ingen av försäljarna jag pratat med har hunnit testa de ännu. Så heller inte jag då jag prioriterade fel när det gällde skidtestarhelgerna, men sånt är livet.</p><p></p><p>Så det vore kul att höra några kommentarer om skidorna då gärna jämfört med te.x. nya BC, PR, 8800 mfl. </p><p></p><p>Jag är framförallt ute efter en skida att ha kul med ALLA dagar på säsongen. Vad det gäller jibb och rotationer är jag snarare glad om jag når ner till skidan med en grab men tycker det är kul att snurra lite och kanske göra en spread på små kullar i backen.</p><p></p><p>Jag är 185 och väger stabila 85 men gillar inte för styva skidor, (byter ner mig från Explosive då jag insett mina begränsningar).</p><p></p><p>Skida lungt!</p><p></p><p>Olle</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mr_Kvick, post: 136769, member: 16172"] Efter att ha klämmt lite på dessa lagg i diverse affärer så tänkte jag höra om någon åkt på dessa. Ingen av försäljarna jag pratat med har hunnit testa de ännu. Så heller inte jag då jag prioriterade fel när det gällde skidtestarhelgerna, men sånt är livet. Så det vore kul att höra några kommentarer om skidorna då gärna jämfört med te.x. nya BC, PR, 8800 mfl. Jag är framförallt ute efter en skida att ha kul med ALLA dagar på säsongen. Vad det gäller jibb och rotationer är jag snarare glad om jag når ner till skidan med en grab men tycker det är kul att snurra lite och kanske göra en spread på små kullar i backen. Jag är 185 och väger stabila 85 men gillar inte för styva skidor, (byter ner mig från Explosive då jag insett mina begränsningar). Skida lungt! Olle [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Dynastar Big Trouble
Tillbaka
Topp