Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Dynastar - bilder på 07/08 modeller?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lima-ko" data-source="post: 299664" data-attributes="member: 15091"><p>Hade Hofman velat ha din åsikt om designen på nästa års TM tror jag han skulle frågat det i inlägget, men det gjorde han inte.</p><p></p><p>Vill jag ha ett utlåtande/recension av en skida vänder jag mig till en expert. Annars skulle det vara lite som att gå till en duktig biologiintresserad högstadieelv och be denne operera bort min blindtarm, det blir mycket gissande och många fel.</p><p></p><p>Ett utlåtande som säger att en skida är sjukt skön säger mig inte speciellt mycket, min säng är också sjukt skön, att sova i.</p><p></p><p>Håll käften och lugna ner mig!? Jag är lugn men varför i all världen ska jag hålla käften?</p><p></p><p>Jag förde bara fram att jag inte bryr mig om hur du tycker att skidorna ser ut.</p><p>Jag har dessutom inte antagit någonting, jag skrev två öppna frågar som man kan svara ja eller nej på, eller inte svara på alls.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lima-ko, post: 299664, member: 15091"] Hade Hofman velat ha din åsikt om designen på nästa års TM tror jag han skulle frågat det i inlägget, men det gjorde han inte. Vill jag ha ett utlåtande/recension av en skida vänder jag mig till en expert. Annars skulle det vara lite som att gå till en duktig biologiintresserad högstadieelv och be denne operera bort min blindtarm, det blir mycket gissande och många fel. Ett utlåtande som säger att en skida är sjukt skön säger mig inte speciellt mycket, min säng är också sjukt skön, att sova i. Håll käften och lugna ner mig!? Jag är lugn men varför i all världen ska jag hålla käften? Jag förde bara fram att jag inte bryr mig om hur du tycker att skidorna ser ut. Jag har dessutom inte antagit någonting, jag skrev två öppna frågar som man kan svara ja eller nej på, eller inte svara på alls. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Dynastar - bilder på 07/08 modeller?
Tillbaka
Topp