Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Dynastar - bilder på 07/08 modeller?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lima-ko" data-source="post: 300437" data-attributes="member: 15091"><p>Jag har inget emot att man vill att ett par skidor ska vara snygga, det blir ändå bara ens eget problem i slutändan om det visar sig att man inte kan bemästra de. </p><p>Men varför fråga vad alla andra tycker, det är väl man själv som ska tycka att de är snygga? Annars är det som att gå ut på stan och fråga vilka tavlor gemenne man tycker att man ska ha på väggen hemma. Det vill jag gärna bestämma själv eftersom det är jag som kommer titta på de mest av alla.</p><p></p><p>Jag kommer heller aldrig försöka övertala någon att denne måste tycka att x skidor är bra/dåliga. Men när någon slänger ur sig något i stil med, "de här skidorna är de sämsta som finns, köp absolut inte de" kan jag inte låta bli att bli upprörd</p><p></p><p>Jfr. t.ex. en golfare med hcp 39 (nybörjare) som rycker tag i Tiger Woods customgjorda klubbor och börjar svinga på rangen. Denne får inte iväg ett rakt slag längre än 100 meter oavsett vilken klubba han nyttjar och utbrister då: "vilka värdelösa klubbor, de här är de sämsta klubborna som finns i hela världen." </p><p>Tror Ni det är nybörjaren som inte är tillräckligt duktig för att kunna slå med Tigerns klubbor eller tror Ni verkligen att hans klubbor är de sämsta i hela världen?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lima-ko, post: 300437, member: 15091"] Jag har inget emot att man vill att ett par skidor ska vara snygga, det blir ändå bara ens eget problem i slutändan om det visar sig att man inte kan bemästra de. Men varför fråga vad alla andra tycker, det är väl man själv som ska tycka att de är snygga? Annars är det som att gå ut på stan och fråga vilka tavlor gemenne man tycker att man ska ha på väggen hemma. Det vill jag gärna bestämma själv eftersom det är jag som kommer titta på de mest av alla. Jag kommer heller aldrig försöka övertala någon att denne måste tycka att x skidor är bra/dåliga. Men när någon slänger ur sig något i stil med, "de här skidorna är de sämsta som finns, köp absolut inte de" kan jag inte låta bli att bli upprörd Jfr. t.ex. en golfare med hcp 39 (nybörjare) som rycker tag i Tiger Woods customgjorda klubbor och börjar svinga på rangen. Denne får inte iväg ett rakt slag längre än 100 meter oavsett vilken klubba han nyttjar och utbrister då: "vilka värdelösa klubbor, de här är de sämsta klubborna som finns i hela världen." Tror Ni det är nybörjaren som inte är tillräckligt duktig för att kunna slå med Tigerns klubbor eller tror Ni verkligen att hans klubbor är de sämsta i hela världen? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Dynastar - bilder på 07/08 modeller?
Tillbaka
Topp