Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Dynastar Cham Trail
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dave_Spruce" data-source="post: 62703" data-attributes="member: 29566"><p>Har ett par "gamla" Dynastar Cham Trail eller Cham Tour eller vad de heter, 186 långa, ganska breda faktiskt, här hemma i källaren som jag håller på att göra i ordning och måla om inför säsongen. Tänkte sätta på ett par telemarksbindningar på de och lära mig åka det. Skidorna är skapta för randoné så de är extra lätta och så.</p><p></p><p>Vet inte hur de funkar att åka med, då speciellt telemark. Eller är det kanske bättre att sätta på ett par vanliga bindningar och ha skidorna som puderlagg? Nån som har något förslag?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dave_Spruce, post: 62703, member: 29566"] Har ett par "gamla" Dynastar Cham Trail eller Cham Tour eller vad de heter, 186 långa, ganska breda faktiskt, här hemma i källaren som jag håller på att göra i ordning och måla om inför säsongen. Tänkte sätta på ett par telemarksbindningar på de och lära mig åka det. Skidorna är skapta för randoné så de är extra lätta och så. Vet inte hur de funkar att åka med, då speciellt telemark. Eller är det kanske bättre att sätta på ett par vanliga bindningar och ha skidorna som puderlagg? Nån som har något förslag? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Dynastar Cham Trail
Tillbaka
Topp