Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Dynastar Course 64
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ace_DG" data-source="post: 100998" data-attributes="member: 12483"><p>Om dom är fräscha så är priset helt ok</p><p>MEN det känns som dom är lite korta, och eventuellt även för mjuka dina kroppsdimesioner.</p><p>Det beror nu på hur och var du tänker åka, och din egen kompetens naturligtvis.</p><p>Vill du turiståka/slöåka och allmänt glida omkring blir det nog helt ok.</p><p>Vill du köra fort och aggressivt i pist behöver du lite längre och styvare don.</p><p>För off-pisten blir dom jobbiga.</p><p>Speed 64:an är rätt mjuk, men för övrigt underbart lättåkt för att vara en raceskida.</p><p>/A</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ace_DG, post: 100998, member: 12483"] Om dom är fräscha så är priset helt ok MEN det känns som dom är lite korta, och eventuellt även för mjuka dina kroppsdimesioner. Det beror nu på hur och var du tänker åka, och din egen kompetens naturligtvis. Vill du turiståka/slöåka och allmänt glida omkring blir det nog helt ok. Vill du köra fort och aggressivt i pist behöver du lite längre och styvare don. För off-pisten blir dom jobbiga. Speed 64:an är rätt mjuk, men för övrigt underbart lättåkt för att vara en raceskida. /A [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Dynastar Course 64
Tillbaka
Topp