Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Dynastar in Big
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="andreas_klarstrom" data-source="post: 59135" data-attributes="member: 31400"><p>Hej! Jag har prövat både Inspired och Vanliga InBIG (har själv Inspired) tyvärr i olika längder, men jag kan säga att båda är helt underbara! Jag var på jakt efter ett par fetare skidor i vintras och prövade lite olika märken, Head Monster, K2, Pocket-Rocket, men kände inte riktigt att någon passade. Prövade då en kompis InBIG (188cm) själv är jag 171 cm, och blev FAST! Det var den skidan jag skulle ha! Dock fanns bara pro-modellen kvar att beställa från fabriken och enligt tillverkarna ska det vara samma skida, men jag har hört att Inspired ska var lite hårdare, men det är inget jag har tänkt på. Skidan är följsam och skön i långa pistsvängar och riktigt härlig i puder. Känner att jag kan lita då dem även i hårdare snö utan att de tar kontrollen över mig. Jag är tjej och har ju inte världens starkaste ben men de funkar både för mig och min extrenåkande kompis. Jag ser fram emot en ny säsong med mina Inspired! Skulle inte vilja byta ut dem mot några andra!</p><p></p><p>Mvh Elisabeth</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="andreas_klarstrom, post: 59135, member: 31400"] Hej! Jag har prövat både Inspired och Vanliga InBIG (har själv Inspired) tyvärr i olika längder, men jag kan säga att båda är helt underbara! Jag var på jakt efter ett par fetare skidor i vintras och prövade lite olika märken, Head Monster, K2, Pocket-Rocket, men kände inte riktigt att någon passade. Prövade då en kompis InBIG (188cm) själv är jag 171 cm, och blev FAST! Det var den skidan jag skulle ha! Dock fanns bara pro-modellen kvar att beställa från fabriken och enligt tillverkarna ska det vara samma skida, men jag har hört att Inspired ska var lite hårdare, men det är inget jag har tänkt på. Skidan är följsam och skön i långa pistsvängar och riktigt härlig i puder. Känner att jag kan lita då dem även i hårdare snö utan att de tar kontrollen över mig. Jag är tjej och har ju inte världens starkaste ben men de funkar både för mig och min extrenåkande kompis. Jag ser fram emot en ny säsong med mina Inspired! Skulle inte vilja byta ut dem mot några andra! Mvh Elisabeth [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Dynastar in Big
Tillbaka
Topp