Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Dynastar- Intuitiv 74
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jossan" data-source="post: 93375" data-attributes="member: 2472"><p>Om jag fattat det rätt så är årets modell Legend 8000 med midjemåttet 74, eller kanske 4800 midjemått 74. Hur lika de är vet jag inte, men har förstått det som att de ska vara motsvarande. Så du kan nog fortfarande köra Dynastar och vara glad.</p><p>Har testat in-big (med draken) och blev själv överförtjust så förstår din oro! Tror att in-big är samma som 8800, eller så blandar jag ihop det. </p><p>Men Legend-serien ska väl ha motsvarande egenskaper som intuitiv iallafalll.</p><p></p><p>www.dynastar.com</p><p></p><p>Lycka till!</p><p></p><p>(ursäkta ett något förvirrat svar. upptäckte att jag hade inte så stor koll som jag trodde...)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jossan, post: 93375, member: 2472"] Om jag fattat det rätt så är årets modell Legend 8000 med midjemåttet 74, eller kanske 4800 midjemått 74. Hur lika de är vet jag inte, men har förstått det som att de ska vara motsvarande. Så du kan nog fortfarande köra Dynastar och vara glad. Har testat in-big (med draken) och blev själv överförtjust så förstår din oro! Tror att in-big är samma som 8800, eller så blandar jag ihop det. Men Legend-serien ska väl ha motsvarande egenskaper som intuitiv iallafalll. www.dynastar.com Lycka till! (ursäkta ett något förvirrat svar. upptäckte att jag hade inte så stor koll som jag trodde...) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Dynastar- Intuitiv 74
Tillbaka
Topp