Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Dynastar intuitiv Big / J Nobis
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Prof" data-source="post: 72046" data-attributes="member: 39946"><p>Mig veterligen står bara skillnaden att finna i skidans dekor. Jag har dock inte testat Nobismodellen.</p><p></p><p>Den vanliga Big-plankan har ganska snäll flex som passar min frökenaktiga vikt på knappt 65 kilo, så titta istället på deras riktigt styva 194 centimeters Pro Rider som utan problem borde hålla för nittiofemkilosåkare i hög hastighet och svår terräng.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Prof, post: 72046, member: 39946"] Mig veterligen står bara skillnaden att finna i skidans dekor. Jag har dock inte testat Nobismodellen. Den vanliga Big-plankan har ganska snäll flex som passar min frökenaktiga vikt på knappt 65 kilo, så titta istället på deras riktigt styva 194 centimeters Pro Rider som utan problem borde hålla för nittiofemkilosåkare i hög hastighet och svår terräng. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Dynastar intuitiv Big / J Nobis
Tillbaka
Topp