Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Dynastar intuitiv Big / J Nobis
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Utter" data-source="post: 72047" data-attributes="member: 1008"><p>Antar att du menar den i hel sandwich och med rund spets.Den modellen är gjord i Dynastars "racefabrik", det är ungefär lika stor skillnad mellan den och den "vanliga" big som det är mellan ett par "racelagg" du köper i affären och ett par riktiga racelagg. (Mycket "" nu)</p><p>Nobis kostar ju också därefter. </p><p></p><p>Tror att dom är lite hårdare än andra Big men vet inte riktigt. Skaffa dig ett par Kneissl "T@nker", Head Monster 103 eller Völkl Explosiv om du är orolig för att dom inte ska palla.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Utter, post: 72047, member: 1008"] Antar att du menar den i hel sandwich och med rund spets.Den modellen är gjord i Dynastars "racefabrik", det är ungefär lika stor skillnad mellan den och den "vanliga" big som det är mellan ett par "racelagg" du köper i affären och ett par riktiga racelagg. (Mycket "" nu) Nobis kostar ju också därefter. Tror att dom är lite hårdare än andra Big men vet inte riktigt. Skaffa dig ett par Kneissl "T@nker", Head Monster 103 eller Völkl Explosiv om du är orolig för att dom inte ska palla. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Dynastar intuitiv Big / J Nobis
Tillbaka
Topp