Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Dynastar legend 3800
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lins" data-source="post: 451371" data-attributes="member: 8036"><p>Skidvalet är ju så himla personligt. Har faktiskt åkt på ett par Dynastar 4800 i två säsonger och de har passat mig bra eftersom jag i huvudsak använt dem i pist. Men jag är ju trots allt ganska lätt (57 kg) och jag kan själv känna att de vibrerar när man åker med mkt kraft på hårt underlag. Dock är de grymt lekfulla och lättåkta i kortare svängar, puckel, vårsnö etc. Fast det är ingen offpistskida. De fungerar ju bättre utanför än ett par slalomcarvers. Men åker jag planerad offpist så lånar jag bredare, det är både lättare och roligare.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lins, post: 451371, member: 8036"] Skidvalet är ju så himla personligt. Har faktiskt åkt på ett par Dynastar 4800 i två säsonger och de har passat mig bra eftersom jag i huvudsak använt dem i pist. Men jag är ju trots allt ganska lätt (57 kg) och jag kan själv känna att de vibrerar när man åker med mkt kraft på hårt underlag. Dock är de grymt lekfulla och lättåkta i kortare svängar, puckel, vårsnö etc. Fast det är ingen offpistskida. De fungerar ju bättre utanför än ett par slalomcarvers. Men åker jag planerad offpist så lånar jag bredare, det är både lättare och roligare. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Dynastar legend 3800
Tillbaka
Topp