Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Telemark
Dynastar Legend 8000 ska ersättas, men med vad?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="lyckan01" data-source="post: 916835" data-attributes="member: 121394"><p>Har inte hängt med i material utvecklingen dom senaste åren pga familjebildande....därför provar jag lyckan här med att få hjälp.</p><p></p><p>Det har nu blivit dags att uppdatera utrustningen med nya skidor.</p><p>Åker fn på Dynastar Legend 8000 årsmodell 2005, med Rottefella R8 och har varit nöjd med dessa skidor.</p><p>Har T1:or på fötterna.</p><p></p><p>Tänker mig lite bredare lagg, men jag ska kunna ha mina gamla pjäxor kvar.</p><p></p><p>Om mig:</p><p></p><p>Åkstil: Så fort som möjligt i pisten på kant i långa svängar, men när tillfälle ges för offpist ska skidorna funka där också.Skulle nog påstå att jag är en duktig åkare. </p><p></p><p>Väger 74kg, 177 cm lång.</p><p></p><p>Tips???</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="lyckan01, post: 916835, member: 121394"] Har inte hängt med i material utvecklingen dom senaste åren pga familjebildande....därför provar jag lyckan här med att få hjälp. Det har nu blivit dags att uppdatera utrustningen med nya skidor. Åker fn på Dynastar Legend 8000 årsmodell 2005, med Rottefella R8 och har varit nöjd med dessa skidor. Har T1:or på fötterna. Tänker mig lite bredare lagg, men jag ska kunna ha mina gamla pjäxor kvar. Om mig: Åkstil: Så fort som möjligt i pisten på kant i långa svängar, men när tillfälle ges för offpist ska skidorna funka där också.Skulle nog påstå att jag är en duktig åkare. Väger 74kg, 177 cm lång. Tips??? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Telemark
Dynastar Legend 8000 ska ersättas, men med vad?
Tillbaka
Topp