Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Telemark
Dynastar Legend 8000 ska ersättas, men med vad?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="lmk30" data-source="post: 919018" data-attributes="member: 50635"><p>Skulle kunna tänka mig att en Mantra skulle kunna funka: Helt OK i pisten, speciellt i långsväng i hög fart och bra utanför (såvida man inte tänkte åka till alaska och snorkla puder, då kanske man vill ha något riktigt fett). </p><p>Andra liknande alternativ är ju Dynastars uppdaterade version av 8000, Legend Sultan 85 el 94. Scott Neo, Mission och Crusade är också riktigt sjyssta och funkar till det mesta. </p><p>Om du har lite pengar över skulle jag annars kunna tro att Hendryx (vilken 'medelfeting' som helst i deras sortiment) kan vara riktigt kul!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="lmk30, post: 919018, member: 50635"] Skulle kunna tänka mig att en Mantra skulle kunna funka: Helt OK i pisten, speciellt i långsväng i hög fart och bra utanför (såvida man inte tänkte åka till alaska och snorkla puder, då kanske man vill ha något riktigt fett). Andra liknande alternativ är ju Dynastars uppdaterade version av 8000, Legend Sultan 85 el 94. Scott Neo, Mission och Crusade är också riktigt sjyssta och funkar till det mesta. Om du har lite pengar över skulle jag annars kunna tro att Hendryx (vilken 'medelfeting' som helst i deras sortiment) kan vara riktigt kul! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Telemark
Dynastar Legend 8000 ska ersättas, men med vad?
Tillbaka
Topp