Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Dynastar Legend 8800 05/06 - olika skidor?!?!?!?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="surfPeter" data-source="post: 144568" data-attributes="member: 35872"><p>Jag har en polare som just köppt ett par Dynastar 8800 legend på sport conrad.</p><p>Efter en dag nu så märker vi att båda skidorna har en del skillnader.</p><p>Det är ju inte ovanligt att grafiken varierer på ett par skidor, alltså</p><p>att det finns en vänster och en höger skida tex.</p><p></p><p>Grejen är bara den att det är små skillnader. Det första är att</p><p>det är olika nyans på skidorna och att en logga skiljer sig. Det andra</p><p>är att plåtbeslagen på topparna inte ser riktigt likadana ut?!?</p><p>Det är samma serienummer på skidorna så det kan nästan inte</p><p>vara helt fel, men jag har letat efter detaljerade bilder på nätet </p><p>och inte hittat någon bild där man kan se det tydligt.</p><p></p><p>Ni som kör dynastar borde kanske veta om skidorna är lite olika i designen.</p><p>Tack på förhand.</p><p></p><p>Jag kan ju meddela att körmässigt är skidorna i toppklass.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="surfPeter, post: 144568, member: 35872"] Jag har en polare som just köppt ett par Dynastar 8800 legend på sport conrad. Efter en dag nu så märker vi att båda skidorna har en del skillnader. Det är ju inte ovanligt att grafiken varierer på ett par skidor, alltså att det finns en vänster och en höger skida tex. Grejen är bara den att det är små skillnader. Det första är att det är olika nyans på skidorna och att en logga skiljer sig. Det andra är att plåtbeslagen på topparna inte ser riktigt likadana ut?!? Det är samma serienummer på skidorna så det kan nästan inte vara helt fel, men jag har letat efter detaljerade bilder på nätet och inte hittat någon bild där man kan se det tydligt. Ni som kör dynastar borde kanske veta om skidorna är lite olika i designen. Tack på förhand. Jag kan ju meddela att körmässigt är skidorna i toppklass. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Dynastar Legend 8800 05/06 - olika skidor?!?!?!?
Tillbaka
Topp