Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Dynastar Legend Mythic Rider 08-09/09-10?Bindning?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Schnuff" data-source="post: 594915" data-attributes="member: 90271"><p>Planen var att åka upp till Tandådalens skidtestarhelg. Men efter att det hade regnat i en veckan och endast en backe skulle vara öppen så sket det sig, ingen var sugen på att åka upp... Och dess värre är det för mycket plugg dessa sista veckor innan jul, för att kunna ta mig till någon ny skidtestarhelg...</p><p>Som jag skrev inledningsvis i tråden, så åker jag till Snowbird den 19 dec och behöver ett par nya skidor dess innan! Jag vet inte riktigt hur jag ska gör nu när planen sprack att kunna testa skidor... Är det någon med erfarenhet att köpa skidor utan att ha testat innan som har lite tips? Vad bör jag tänka på?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Schnuff, post: 594915, member: 90271"] Planen var att åka upp till Tandådalens skidtestarhelg. Men efter att det hade regnat i en veckan och endast en backe skulle vara öppen så sket det sig, ingen var sugen på att åka upp... Och dess värre är det för mycket plugg dessa sista veckor innan jul, för att kunna ta mig till någon ny skidtestarhelg... Som jag skrev inledningsvis i tråden, så åker jag till Snowbird den 19 dec och behöver ett par nya skidor dess innan! Jag vet inte riktigt hur jag ska gör nu när planen sprack att kunna testa skidor... Är det någon med erfarenhet att köpa skidor utan att ha testat innan som har lite tips? Vad bör jag tänka på? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Dynastar Legend Mythic Rider 08-09/09-10?Bindning?
Tillbaka
Topp