Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Dynastar Legend Pro Rider 100 10/11
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="kappakomplett" data-source="post: 869738" data-attributes="member: 118552"><p>Enligt texten på Telemark Pyrenees websida så har den tiprocker: </p><p></p><p>"Dynastar Legend Pro Rider 100 10/11</p><p></p><p>New model with extraordinary float capacity thanks to its impressive sidecuts </p><p>and the extreme progressiveness of its 400 mm Rocker tip."</p><p></p><p>Det kan ju stämma, vad vet jag (lite konstigt är att det är exakt samma beskrivning av Prorider 100 som för Prorider 115) vill inte besvära Telemark Pyrenees mer eftersom jag inte tänker köpa skidan. Även om det är ett bra pris nu;</p><p>359 Euro (utan bindining). </p><p></p><p>Vad jag har sett (antagligen har på freeride, men minns inte var) är att årets modeller av Dynastars freerideskidor inte är samma typ av skidor som de tidigare som var byggda på racingskidor, årets modeller med rocker och allt är en annan kopp te.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="kappakomplett, post: 869738, member: 118552"] Enligt texten på Telemark Pyrenees websida så har den tiprocker: "Dynastar Legend Pro Rider 100 10/11 New model with extraordinary float capacity thanks to its impressive sidecuts and the extreme progressiveness of its 400 mm Rocker tip." Det kan ju stämma, vad vet jag (lite konstigt är att det är exakt samma beskrivning av Prorider 100 som för Prorider 115) vill inte besvära Telemark Pyrenees mer eftersom jag inte tänker köpa skidan. Även om det är ett bra pris nu; 359 Euro (utan bindining). Vad jag har sett (antagligen har på freeride, men minns inte var) är att årets modeller av Dynastars freerideskidor inte är samma typ av skidor som de tidigare som var byggda på racingskidor, årets modeller med rocker och allt är en annan kopp te. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Dynastar Legend Pro Rider 100 10/11
Tillbaka
Topp