Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Dynastar Legend Pro Rider 100 10/11
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Utter" data-source="post: 946665" data-attributes="member: 1008"><p>Det är inte längre ett år gamla skidor, årsmodell 10 är två år gamla år 12. Iom att den här säsongen börjar gå mot slutet och att årsmodell 11/12 har börjat reas ut. Sen spelar det exakt noll roll om dom vunnit tester eller dylikt, det finns hundratals olika skidmodeller som har vunnit tester och "utmärkelser". Sen att <strong>du</strong> anser att de är en av de bästa skidorna i sin kategori spelar heller ingen som helst roll. Det är köparen som ska gilla dom. Ett par skidor som dessutom har haft två olika ägare varav den första hade dom som demoskidor gör inte det hela bättre. Ett par skidor är precis som en lyxbi (tänk BMW 7-serie, Audi A8 och dylikt)l, ta ut dom från butiken och dom har droppat 30-50% direkt.</p><p></p><p>Sport-conrad tar förövrigt 399 euro för både LP105 och 115, det är nya skidor med alla garantier du får från butik samt den här säsongens modeller.</p><p></p><p>Edit: Nu såg jag att du hade sänkt priset, nu tror jag att du har mycket större chans att få dom sålda. Man är givetvis fri att sätta vilket pris som helst. Men jag har iaf en önskan att få saker sålda när jag sätter ut dom, ett för högt utpris skrämmer bort de flesta intressenterna.</p><p>Skulle dessutom tro att Blocket är en bättre marknad om man få ut ett högre pris. Här är köparna oftast mycket medvetna om vad saker kostar och är värda.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Utter, post: 946665, member: 1008"] Det är inte längre ett år gamla skidor, årsmodell 10 är två år gamla år 12. Iom att den här säsongen börjar gå mot slutet och att årsmodell 11/12 har börjat reas ut. Sen spelar det exakt noll roll om dom vunnit tester eller dylikt, det finns hundratals olika skidmodeller som har vunnit tester och "utmärkelser". Sen att [b]du[/b] anser att de är en av de bästa skidorna i sin kategori spelar heller ingen som helst roll. Det är köparen som ska gilla dom. Ett par skidor som dessutom har haft två olika ägare varav den första hade dom som demoskidor gör inte det hela bättre. Ett par skidor är precis som en lyxbi (tänk BMW 7-serie, Audi A8 och dylikt)l, ta ut dom från butiken och dom har droppat 30-50% direkt. Sport-conrad tar förövrigt 399 euro för både LP105 och 115, det är nya skidor med alla garantier du får från butik samt den här säsongens modeller. Edit: Nu såg jag att du hade sänkt priset, nu tror jag att du har mycket större chans att få dom sålda. Man är givetvis fri att sätta vilket pris som helst. Men jag har iaf en önskan att få saker sålda när jag sätter ut dom, ett för högt utpris skrämmer bort de flesta intressenterna. Skulle dessutom tro att Blocket är en bättre marknad om man få ut ett högre pris. Här är köparna oftast mycket medvetna om vad saker kostar och är värda. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Dynastar Legend Pro Rider 100 10/11
Tillbaka
Topp