Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Dynastar Legend Sultan 80 eller 85
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jaa968" data-source="post: 620102" data-attributes="member: 103675"><p>Hei</p><p></p><p>Ville kjøpt Sultan 85, Sultan 80 er jo som du påpeker mykere enn 85an, men om den er for myk for deg vet jeg ikke.</p><p>Har selv Sultan 85 (172), men kunne jeg gjort om kjøpet hadde jeg valgt 178 (er 179 cm). Tror ikke du kommer til å få problemer med 178 lengde hvis du er skivant og den blir jo mer stabil og flyter bedre i løssnø.</p><p>Du kommer ikke til å angre hvis du velger Sultan 85, men antagelig hvis du velger Sultan 80...</p><p></p><p>Lykke til!</p><p></p><p>Johnny</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jaa968, post: 620102, member: 103675"] Hei Ville kjøpt Sultan 85, Sultan 80 er jo som du påpeker mykere enn 85an, men om den er for myk for deg vet jeg ikke. Har selv Sultan 85 (172), men kunne jeg gjort om kjøpet hadde jeg valgt 178 (er 179 cm). Tror ikke du kommer til å få problemer med 178 lengde hvis du er skivant og den blir jo mer stabil og flyter bedre i løssnø. Du kommer ikke til å angre hvis du velger Sultan 85, men antagelig hvis du velger Sultan 80... Lykke til! Johnny [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Dynastar Legend Sultan 80 eller 85
Tillbaka
Topp