Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Telemark
Dynastar Legend Sultan 85
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ottoalm" data-source="post: 606267" data-attributes="member: 59835"><p>Är intressead av Dynastar Legend Sultan 85 eller Dynastar Legend Mythic Rider som telemarksskida, men nu har jag upptäckt att det finns två varianter av Dynastar Legend Sultan 85. Vad är skillnaden på Dynastar Legend Sultan 85 och Dynastar Legend Sultan 85 Fluid?</p><p></p><p>Jag kanske har snöat in mig lite väl mycket på Dynastar, kom gärna med tips på andra skidor också, skidan är tänkt som allmountainskida.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ottoalm, post: 606267, member: 59835"] Är intressead av Dynastar Legend Sultan 85 eller Dynastar Legend Mythic Rider som telemarksskida, men nu har jag upptäckt att det finns två varianter av Dynastar Legend Sultan 85. Vad är skillnaden på Dynastar Legend Sultan 85 och Dynastar Legend Sultan 85 Fluid? Jag kanske har snöat in mig lite väl mycket på Dynastar, kom gärna med tips på andra skidor också, skidan är tänkt som allmountainskida. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Telemark
Dynastar Legend Sultan 85
Tillbaka
Topp