Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Dynastar Omeglass 63 Längd?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="wilko" data-source="post: 107617" data-attributes="member: 49202"><p>Funderar på ett par Omeglass 63 att carva manchester med. Har åkt på 165cm men de är svåra få tag på. Har hittat ett par 157cm, men som gammal i gamet (dvs tidigare 2m +), tvekar man. Redan 165cm känns ultrakort, men funkar ypperligt o är ju hur roligt som helst. Men vågar man gå ner på 157cm? Är 185 cm, väger 82kg. Någon som har erfarenhet av de nya riktigt korta slalomlaggen?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="wilko, post: 107617, member: 49202"] Funderar på ett par Omeglass 63 att carva manchester med. Har åkt på 165cm men de är svåra få tag på. Har hittat ett par 157cm, men som gammal i gamet (dvs tidigare 2m +), tvekar man. Redan 165cm känns ultrakort, men funkar ypperligt o är ju hur roligt som helst. Men vågar man gå ner på 157cm? Är 185 cm, väger 82kg. Någon som har erfarenhet av de nya riktigt korta slalomlaggen? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Dynastar Omeglass 63 Längd?
Tillbaka
Topp