Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Dynastar - PX12 Jib Trouble
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jeppenator" data-source="post: 458231" data-attributes="member: 53337"><p>om du bara väger 44 kilo behöver du inte en look px 12, de är slöseri med pengar..</p><p>köp en juniorbindning eller någon annan bindning som går till 10 ungefär..</p><p></p><p>jag som väger nästan 90 kilo har kört med en px12 å den släppte inte för mig, så om du kör med den finns risken att den inte löser ut och du bryter benen.. vilket vore jobbigt!</p><p></p><p>kolla www.steepstore.com</p><p>vet att dom har några juniorbindningar där som brukar funka bra ifall man inte väger så jättemycket!</p><p></p><p>Extrem Villain är för övrigt en sjukt bra skida!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jeppenator, post: 458231, member: 53337"] om du bara väger 44 kilo behöver du inte en look px 12, de är slöseri med pengar.. köp en juniorbindning eller någon annan bindning som går till 10 ungefär.. jag som väger nästan 90 kilo har kört med en px12 å den släppte inte för mig, så om du kör med den finns risken att den inte löser ut och du bryter benen.. vilket vore jobbigt! kolla www.steepstore.com vet att dom har några juniorbindningar där som brukar funka bra ifall man inte väger så jättemycket! Extrem Villain är för övrigt en sjukt bra skida! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Dynastar - PX12 Jib Trouble
Tillbaka
Topp