Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Dynastar Suger
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lima-ko" data-source="post: 183489" data-attributes="member: 15091"><p>Hrmmm, ja, nu såg jag det, ber om ursäkt för min ovaksamhet.</p><p></p><p>Men är inte det ganska självklart att stålkanterna tar skada när man railar?</p><p>De flesta twintips är inte gjorda för att raila med, de kan visserligen ha förstärkningar osv. under foten där man mest railar. Men att tro att man kan raila skidorna en hel säsong och sen skicka in de till tillverkaren och säga att de suger för att de gick sönder så lätt tror jag är önsketänkande.</p><p></p><p>Men om stålkanten lossnar efter första railförsöket kan jag förstå att Ni blir skeptiska. Men då finns det ju som tur var något som kallas reklamation, vet inte hur skidtillverkarna ställer sig till fel som uppkommer då man railat dock. Men ett försök är det alltid värt!</p><p></p><p>Men att säga att Dynastar suger för att stålkanterna går sönder när man railar med de är ungefär som att säga att Volvos bilar suger för att lacken blir repig när man kör in bilen i mitträckena.</p><p></p><p>/Mvh Lima ko</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lima-ko, post: 183489, member: 15091"] Hrmmm, ja, nu såg jag det, ber om ursäkt för min ovaksamhet. Men är inte det ganska självklart att stålkanterna tar skada när man railar? De flesta twintips är inte gjorda för att raila med, de kan visserligen ha förstärkningar osv. under foten där man mest railar. Men att tro att man kan raila skidorna en hel säsong och sen skicka in de till tillverkaren och säga att de suger för att de gick sönder så lätt tror jag är önsketänkande. Men om stålkanten lossnar efter första railförsöket kan jag förstå att Ni blir skeptiska. Men då finns det ju som tur var något som kallas reklamation, vet inte hur skidtillverkarna ställer sig till fel som uppkommer då man railat dock. Men ett försök är det alltid värt! Men att säga att Dynastar suger för att stålkanterna går sönder när man railar med de är ungefär som att säga att Volvos bilar suger för att lacken blir repig när man kör in bilen i mitträckena. /Mvh Lima ko [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Dynastar Suger
Tillbaka
Topp