Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Telemark
Dynastar Sultan 80, val av längd och montering?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Brago-S" data-source="post: 611700" data-attributes="member: 102585"><p>Tjena Skipolegrove!</p><p>Jag har också spanat på Sultan 80:n men mest för att få en billig pistskida. Jag lutar åt att köpa ett par Garmont Prophet NTN pjäxor och vill ha en billig pistskida till dessa. Är lite kortare än du - 178 och samma vikt och har stått på telisar sen 20+ år. Men åker inte så jätteavancerat idag ändå, mest med ungarna i deras takt... Funderade på 172 längd på skidorna. </p><p></p><p>Monteringspunkt funderade jag också på. Har jag tur kommer jag dock trilla förbi Sport Conrads butik i Penzberg på måndag då jag är ute och kör mindre än en timme därifrån. Så jag blev lite sugen på at köra förbi och prova pjäxor och skidor i butiken.</p><p></p><p>Med eller utan "Fluid" säger du - finns det två varianter på denna skida eller är det i jämförelse med andra?</p><p></p><p>Så om det är OK så "hänger jag på" din tråd och kollar vad vi får för svar.</p><p></p><p>/Stefan</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Brago-S, post: 611700, member: 102585"] Tjena Skipolegrove! Jag har också spanat på Sultan 80:n men mest för att få en billig pistskida. Jag lutar åt att köpa ett par Garmont Prophet NTN pjäxor och vill ha en billig pistskida till dessa. Är lite kortare än du - 178 och samma vikt och har stått på telisar sen 20+ år. Men åker inte så jätteavancerat idag ändå, mest med ungarna i deras takt... Funderade på 172 längd på skidorna. Monteringspunkt funderade jag också på. Har jag tur kommer jag dock trilla förbi Sport Conrads butik i Penzberg på måndag då jag är ute och kör mindre än en timme därifrån. Så jag blev lite sugen på at köra förbi och prova pjäxor och skidor i butiken. Med eller utan "Fluid" säger du - finns det två varianter på denna skida eller är det i jämförelse med andra? Så om det är OK så "hänger jag på" din tråd och kollar vad vi får för svar. /Stefan [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Telemark
Dynastar Sultan 80, val av längd och montering?
Tillbaka
Topp