Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Telemark
Dynastar Sultan 80, val av längd och montering?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="skipolegrove" data-source="post: 611841" data-attributes="member: 102539"><p>Brago-S!</p><p>Jag skulle också välja 172 cm om skidan bara var avsedd för pist, men 178 cm bär väl bättre offpist. Många har läst min tråd få har svarat. Det blir väl så när man lägger in flera frågor på samma tråd.</p><p></p><p>Ja, det finns två versioner av Sultan 80, se dynastar.com. Det står tyvär inte på skidan om den har "Fluid" eller inte. Versionen utan fluid är något ljusare i färgen och har vit fyllnad i texten bakom bindningen. Detta gör det osäkert att beställa skidan då bilden inte alltid verkar vara den rätta på webbsidor, och frågar man säljarna är ovetande om vad vilken modell de säljer. Frågan är om skidan blir mjukare utan Fluid. Någon på formumet skrev att fluid var ett metallager under bindningarna.</p><p></p><p>Låter nice att besöka Sportcondrad. Hoppas bara någon kan kommentera val av montering hos Sportcondrad.</p><p>/H</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="skipolegrove, post: 611841, member: 102539"] Brago-S! Jag skulle också välja 172 cm om skidan bara var avsedd för pist, men 178 cm bär väl bättre offpist. Många har läst min tråd få har svarat. Det blir väl så när man lägger in flera frågor på samma tråd. Ja, det finns två versioner av Sultan 80, se dynastar.com. Det står tyvär inte på skidan om den har "Fluid" eller inte. Versionen utan fluid är något ljusare i färgen och har vit fyllnad i texten bakom bindningen. Detta gör det osäkert att beställa skidan då bilden inte alltid verkar vara den rätta på webbsidor, och frågar man säljarna är ovetande om vad vilken modell de säljer. Frågan är om skidan blir mjukare utan Fluid. Någon på formumet skrev att fluid var ett metallager under bindningarna. Låter nice att besöka Sportcondrad. Hoppas bara någon kan kommentera val av montering hos Sportcondrad. /H [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Telemark
Dynastar Sultan 80, val av längd och montering?
Tillbaka
Topp