Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Dynastar Sultan 85
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="GALSAC" data-source="post: 616126" data-attributes="member: 103064"><p>Tack för dina tankar ang Sultan 85 Oskar. </p><p></p><p>Jag bor i Göteborg. Jag har ränt runt i stans bästa butiker, men ingen av de här butikerna har Sultan 85 för test. </p><p>När jag var i en av butikerna såg jag även att de hade Sultan 80, vilken skulle vara lite mer lättåkt än Sultan 85. Nu står jag och tvekar lite över vilken modell som skulle passa mig bäst. </p><p></p><p>Klart är att 172 passar mig bäst. </p><p></p><p>Nu återstår det att se vilken skida som är bäst lämpad för mig? </p><p></p><p>En av butikerna här i Gbg har förra årets modell av Sultan 80 för demo. Säljaren menade dock att midjan inte är 80, utan lägre. Har för mig att han nämnde 76 mm. </p><p></p><p>Hur som helst så hoppas jag att jag kan testa den skidan för att utröna vad som passar mig bäst. I annat fall får jag prova nere i Alperna/Åre senare i vinter. </p><p></p><p>Återigen, tack för dina synpunkter. </p><p></p><p>Mvh </p><p></p><p>G</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="GALSAC, post: 616126, member: 103064"] Tack för dina tankar ang Sultan 85 Oskar. Jag bor i Göteborg. Jag har ränt runt i stans bästa butiker, men ingen av de här butikerna har Sultan 85 för test. När jag var i en av butikerna såg jag även att de hade Sultan 80, vilken skulle vara lite mer lättåkt än Sultan 85. Nu står jag och tvekar lite över vilken modell som skulle passa mig bäst. Klart är att 172 passar mig bäst. Nu återstår det att se vilken skida som är bäst lämpad för mig? En av butikerna här i Gbg har förra årets modell av Sultan 80 för demo. Säljaren menade dock att midjan inte är 80, utan lägre. Har för mig att han nämnde 76 mm. Hur som helst så hoppas jag att jag kan testa den skidan för att utröna vad som passar mig bäst. I annat fall får jag prova nere i Alperna/Åre senare i vinter. Återigen, tack för dina synpunkter. Mvh G [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Dynastar Sultan 85
Tillbaka
Topp