Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Dynastar Sultan 85
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="GALSAC" data-source="post: 621130" data-attributes="member: 103064"><p>Jag provåkte nu skidan som var förra årets modell av årets Sultan 80 och den kändes kanon. Har för mig att det var en Legend skida, numret kommer jag inte ihåg. </p><p>Därefter provade jag även Jon Olsson skidan, men insåg snabbt att den var på tok för mjuk för mig. Jag fick två provåk med JO skidan innan backen stängde. Jag tror att jag kommer att tröttna på den JO skidan ganska fort då den mer kändes som en nybörjar skida när det gäller hårdhet. </p><p></p><p>Nu leter jag febrilt efter en Sultan 85 som är 172 cm och det är inte världens lättaste, ha ha ha. Men skam den som ger sig???</p><p></p><p>Ngn som har synpunkter hur de här två bindningarna som för övrigt annonseras på det här forumet, skulle kunna fungera ihop med Sultan 85? </p><p></p><p>1. Tyrolia D14 FF</p><p>2. Marker M20 Free Titanum</p><p></p><p>Mvh </p><p></p><p>G</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="GALSAC, post: 621130, member: 103064"] Jag provåkte nu skidan som var förra årets modell av årets Sultan 80 och den kändes kanon. Har för mig att det var en Legend skida, numret kommer jag inte ihåg. Därefter provade jag även Jon Olsson skidan, men insåg snabbt att den var på tok för mjuk för mig. Jag fick två provåk med JO skidan innan backen stängde. Jag tror att jag kommer att tröttna på den JO skidan ganska fort då den mer kändes som en nybörjar skida när det gäller hårdhet. Nu leter jag febrilt efter en Sultan 85 som är 172 cm och det är inte världens lättaste, ha ha ha. Men skam den som ger sig??? Ngn som har synpunkter hur de här två bindningarna som för övrigt annonseras på det här forumet, skulle kunna fungera ihop med Sultan 85? 1. Tyrolia D14 FF 2. Marker M20 Free Titanum Mvh G [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Dynastar Sultan 85
Tillbaka
Topp