Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Dynastar Sultan 85
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="GALSAC" data-source="post: 621336" data-attributes="member: 103064"><p>Kanon, då har jag valt ut bindning. Tack för hjälpen. </p><p></p><p>Åter till skidor: Igår provåkte jag Sultan 80 och det var ingen höjdare direkt. Då det inte fanns ngn lössnö att tillgå fick det bli piståkning. Dessvärre var pisten ganska isig nästan hela vägen.</p><p>De testade skidorna upplevde jag nästa som ett skämt, gentemot mina tre år gamla Atomic SX11or. </p><p></p><p>Sultan 80 hade i ren jämförelse inget som helst att säga till om när det gällde isgreppet. Å andra sidn är SX11an kända för just bra isgrepp...</p><p></p><p>Sultan 80 var definitivt inget för mig...</p><p></p><p>Ni som har provat både sultan 80 och 85, vad upplever ni för skillnad? </p><p></p><p>G</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="GALSAC, post: 621336, member: 103064"] Kanon, då har jag valt ut bindning. Tack för hjälpen. Åter till skidor: Igår provåkte jag Sultan 80 och det var ingen höjdare direkt. Då det inte fanns ngn lössnö att tillgå fick det bli piståkning. Dessvärre var pisten ganska isig nästan hela vägen. De testade skidorna upplevde jag nästa som ett skämt, gentemot mina tre år gamla Atomic SX11or. Sultan 80 hade i ren jämförelse inget som helst att säga till om när det gällde isgreppet. Å andra sidn är SX11an kända för just bra isgrepp... Sultan 80 var definitivt inget för mig... Ni som har provat både sultan 80 och 85, vad upplever ni för skillnad? G [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Dynastar Sultan 85
Tillbaka
Topp