Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Dynastar Trouble Maker 06/07
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MedlemJapaner" data-source="post: 207215" data-attributes="member: 46389"><p>Dynastar gör grymt fina skidor!</p><p>Jag körde på trouble maker 05/06 i hemsedal en helg när mina var pajj. Jag körde mest park med dom men även en offpist repa på basksidan och en del i pisten och skogen.</p><p>Jag var då 172cm lång och vägde väl runt 60 kilo. För mej var skidan helt perfekt! Den var snabb som satan i pisten, smidig i skogen och stabil i landingar/ luften. På offpistrepan var det inte så mycket snö så jag har ingen erfarenhet av lössnö men dom var sjukt smidiga och är ju inte så breda så man vet aldrig.</p><p>Jag kör egentligen på scott p2 05/06 och trouble makrn var ganska mycket hårdade än denna vilket jag bara tycker är positivt.</p><p>Om du känner att du åker ungefär so mej så ska du köpa denn skida, den är ett grymt bra val!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MedlemJapaner, post: 207215, member: 46389"] Dynastar gör grymt fina skidor! Jag körde på trouble maker 05/06 i hemsedal en helg när mina var pajj. Jag körde mest park med dom men även en offpist repa på basksidan och en del i pisten och skogen. Jag var då 172cm lång och vägde väl runt 60 kilo. För mej var skidan helt perfekt! Den var snabb som satan i pisten, smidig i skogen och stabil i landingar/ luften. På offpistrepan var det inte så mycket snö så jag har ingen erfarenhet av lössnö men dom var sjukt smidiga och är ju inte så breda så man vet aldrig. Jag kör egentligen på scott p2 05/06 och trouble makrn var ganska mycket hårdade än denna vilket jag bara tycker är positivt. Om du känner att du åker ungefär so mej så ska du köpa denn skida, den är ett grymt bra val! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Dynastar Trouble Maker 06/07
Tillbaka
Topp