Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Dynastar Trouble Maker 06/07
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Torkkeli" data-source="post: 268949"><p>Tänkte låna denna tråd då jag tycker att det är grymt onödigt att starta upp 100st trådar som handlar om samma sak, borde finnas regler för detta!</p><p></p><p>Hur som helst så har jag tänkt beställa Dynastar Trouble Maker från conrad.</p><p></p><p>Är 176cm och väger 67kg.</p><p></p><p>Tänkte köpa 165cm's skidorna då jag gillar att ha lite kortare skidor, har bättre kontroll på grejjerna i skog och hopp då.</p><p></p><p>Men nu till kruxet, vilka bindningar skall jag köpa med?</p><p>Det behöver absolut inte var dem bästa men huvudsaken är att dem tål tuffa landningar och att dem inte löser ut sig hur som helst.</p><p></p><p>Dessa har jag kikat mest på då dem ligger bra i pris, vilka rekomenderar ni?</p><p>Marker M14.0 Free 06/07 379 Euro</p><p>Marker M12.0 Free 06/07 349 Euro</p><p>Look PX 12 Ti Jib Wide 06/07 379 Euro</p><p></p><p>Priset är inklusive skidor såklart, Tacksam för svar!</p><p></p><p></p><p>edit. vad för slags montering på skidorna ska jag välja? Är som sagt mest en jibbare men jag gillar att köra offpist också när sånna förhållandne råder.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Torkkeli, post: 268949"] Tänkte låna denna tråd då jag tycker att det är grymt onödigt att starta upp 100st trådar som handlar om samma sak, borde finnas regler för detta! Hur som helst så har jag tänkt beställa Dynastar Trouble Maker från conrad. Är 176cm och väger 67kg. Tänkte köpa 165cm's skidorna då jag gillar att ha lite kortare skidor, har bättre kontroll på grejjerna i skog och hopp då. Men nu till kruxet, vilka bindningar skall jag köpa med? Det behöver absolut inte var dem bästa men huvudsaken är att dem tål tuffa landningar och att dem inte löser ut sig hur som helst. Dessa har jag kikat mest på då dem ligger bra i pris, vilka rekomenderar ni? Marker M14.0 Free 06/07 379 Euro Marker M12.0 Free 06/07 349 Euro Look PX 12 Ti Jib Wide 06/07 379 Euro Priset är inklusive skidor såklart, Tacksam för svar! edit. vad för slags montering på skidorna ska jag välja? Är som sagt mest en jibbare men jag gillar att köra offpist också när sånna förhållandne råder. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Dynastar Trouble Maker 06/07
Tillbaka
Topp