Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Dynastar Trouble Maker
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="hamax" data-source="post: 64335" data-attributes="member: 31870"><p>Jag har dem. Är villig att svara på frågor om denna finfina skida. Själv tycker jag att skidan erbjuder lika mycket åkning som farsans Atomic sx:11(bör anmärka att vi är jämnstora) plus att du kan åka baklänges utan att vara rädd för att fastna. </p><p></p><p>Själva skidan är väldigt lätt och ger dig åtminstone någon meter längre och högre hopp än exemplevis salomon 1080. Som kuriosa kan nämnas att den har vunnit fler halfpipesegrar än ngn annan skida. Förutom det så ser skidan också riktigt snygg ut, vilket du borde ha märkt vid det här laget. Ibland när man åker kan bakdelen vara blå och spetsarna gröna or viceversa. åkegenskaperna är som sagt inget att klaga på, men den låga vikten innebär att den definitivt är gjord för att hoppa med, vilket den också är grymt bra på...</p><p></p><p>En varning bör dock utfärdas för ytskiktet(ovansidan) repigt alldeles för lätt. Annars en helt kanon skida.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="hamax, post: 64335, member: 31870"] Jag har dem. Är villig att svara på frågor om denna finfina skida. Själv tycker jag att skidan erbjuder lika mycket åkning som farsans Atomic sx:11(bör anmärka att vi är jämnstora) plus att du kan åka baklänges utan att vara rädd för att fastna. Själva skidan är väldigt lätt och ger dig åtminstone någon meter längre och högre hopp än exemplevis salomon 1080. Som kuriosa kan nämnas att den har vunnit fler halfpipesegrar än ngn annan skida. Förutom det så ser skidan också riktigt snygg ut, vilket du borde ha märkt vid det här laget. Ibland när man åker kan bakdelen vara blå och spetsarna gröna or viceversa. åkegenskaperna är som sagt inget att klaga på, men den låga vikten innebär att den definitivt är gjord för att hoppa med, vilket den också är grymt bra på... En varning bör dock utfärdas för ytskiktet(ovansidan) repigt alldeles för lätt. Annars en helt kanon skida. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Dynastar Trouble Maker
Tillbaka
Topp