Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Dynastar troublemaker problem?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Japical" data-source="post: 413566" data-attributes="member: 62547"><p>Mina trouble maker pajjade först i stålkanten av railning så att en bit ramlade av ifrån stålkanten, fick sedan tillbaka ett par nya skidor på reklamation igår.</p><p></p><p>Åkte sedan idag i ca 4 timmar och nu hände samma sak som för din kompis så man börjar ju undra över vilken jävla kvallite det är på dynastar egentligen.</p><p></p><p>Ganska jobbigt att reklamera skidor hela tiden för att dom inte håller när man vill åka!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Japical, post: 413566, member: 62547"] Mina trouble maker pajjade först i stålkanten av railning så att en bit ramlade av ifrån stålkanten, fick sedan tillbaka ett par nya skidor på reklamation igår. Åkte sedan idag i ca 4 timmar och nu hände samma sak som för din kompis så man börjar ju undra över vilken jävla kvallite det är på dynastar egentligen. Ganska jobbigt att reklamera skidor hela tiden för att dom inte håller när man vill åka! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Dynastar troublemaker problem?
Tillbaka
Topp