Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Dynastar Vs K2
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="mantrarider" data-source="post: 139254" data-attributes="member: 57129"><p>Kan jag få lite tips?? Jag har åkt ganska mycket skidor mest i pist. Nu vill jag ge mig ut mer i offpisten, men samtidigt så kommer jag hålla till i pisten också. Jag vill gärna växa med skidorna och troligtvis åka mer och mer offpist. Jag har kollat in 2 par skidor Dynastar Legend 4800 och K2 apache X. Nu undrar jag vilken som är bäst och vilken längd man ska ha?? Eller om nån kan rekomendera nån annan??? Ps. jag är 190cm och väger 82kg. Tack påförhand.........</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mantrarider, post: 139254, member: 57129"] Kan jag få lite tips?? Jag har åkt ganska mycket skidor mest i pist. Nu vill jag ge mig ut mer i offpisten, men samtidigt så kommer jag hålla till i pisten också. Jag vill gärna växa med skidorna och troligtvis åka mer och mer offpist. Jag har kollat in 2 par skidor Dynastar Legend 4800 och K2 apache X. Nu undrar jag vilken som är bäst och vilken längd man ska ha?? Eller om nån kan rekomendera nån annan??? Ps. jag är 190cm och väger 82kg. Tack påförhand......... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Dynastar Vs K2
Tillbaka
Topp