Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Dynastar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nesta" data-source="post: 18632" data-attributes="member: 12649"><p>Nu förstår jag...</p><p>Du förklarade så fint i andra inlägget, varför bifogade du inte den informationen i första?</p><p></p><p>För det första så behöver du väl inte kasta bort min tid med ett inlägg som rör ett par stenskidor.</p><p></p><p>För det andra så tror jag dig inte riktigt. Du kan få fram vad du vill ha sagt, det har jag förstått i andra inlägg, så kom inte och säg att du helt plötsligt drabbades av hjärnsläpp när du skrev det första inlägget, det funkar inte riktigt.</p><p></p><p>Hoppas du skaffar dig lite självdistans inom snar framtid, annars tycker jag lite synd om dig, eller... tycka synd om en moderat!?</p><p>-Näää</p><p></p><p>M.V.H. Tomas</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nesta, post: 18632, member: 12649"] Nu förstår jag... Du förklarade så fint i andra inlägget, varför bifogade du inte den informationen i första? För det första så behöver du väl inte kasta bort min tid med ett inlägg som rör ett par stenskidor. För det andra så tror jag dig inte riktigt. Du kan få fram vad du vill ha sagt, det har jag förstått i andra inlägg, så kom inte och säg att du helt plötsligt drabbades av hjärnsläpp när du skrev det första inlägget, det funkar inte riktigt. Hoppas du skaffar dig lite självdistans inom snar framtid, annars tycker jag lite synd om dig, eller... tycka synd om en moderat!? -Näää M.V.H. Tomas [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Dynastar
Tillbaka
Topp