Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Dynastarbindningar!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="CKL" data-source="post: 476024" data-attributes="member: 12431"><p>lägg till 20 euro så får du 14 bindningen från ross istället, same shit men bättre... såg att det inte fanns dynastar 14 där nämligen.. har kört på looks (dynastar/ross) 12 bindning på ett par skidor och det funkade inte alls, bindningen gick sönder överallt och flyttade sig i längsled... möjligtvis ett dåligt exemplar men köper aldrig sådan igen. </p><p></p><p>däremot har jag kört 14 bindningen på flertalet skidor och haft raka motsatsen till upplevelse, första paret skidorna med sådana har hängt med i 6 hela säsonger och fått utstå all typ av misshandel och känns fortfarande tryggare än t.ex. de nya marker 14 jag körde på i vintras... kommer själv köpa 2 par nya skidor i år å sätter då ross 14 på ena och ross 18 på de andra som du får för ytterligare 20 euro från s-c..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="CKL, post: 476024, member: 12431"] lägg till 20 euro så får du 14 bindningen från ross istället, same shit men bättre... såg att det inte fanns dynastar 14 där nämligen.. har kört på looks (dynastar/ross) 12 bindning på ett par skidor och det funkade inte alls, bindningen gick sönder överallt och flyttade sig i längsled... möjligtvis ett dåligt exemplar men köper aldrig sådan igen. däremot har jag kört 14 bindningen på flertalet skidor och haft raka motsatsen till upplevelse, första paret skidorna med sådana har hängt med i 6 hela säsonger och fått utstå all typ av misshandel och känns fortfarande tryggare än t.ex. de nya marker 14 jag körde på i vintras... kommer själv köpa 2 par nya skidor i år å sätter då ross 14 på ena och ross 18 på de andra som du får för ytterligare 20 euro från s-c.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Dynastarbindningar!
Tillbaka
Topp