Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Dyrt att rädda liv....
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jona" data-source="post: 51409" data-attributes="member: 34527"><p>Min rubrik kan visst misstolkas och jag tänkte förklara mig lite, innan man blir helt idiotförklarad!</p><p></p><p>För mig o er på freeride är självklart livet ovärdeligt o således är inte lavinsändaren dyr (men för mannen som säljer sina barn finns det ett pris på liv). Men det var inte så jag menade. </p><p></p><p>Jag tycker att lavinsändaren är dyr i förhållande till vad jag tror den kostar att tillverka. Borde inte vara så mkt mer än gammal Walkie tolkie teknologi kombinerad med en billig digital visare.</p><p>På sin höjd en mobiltelefon, utan Wap MMS färgskärm o allt vad det heter.</p><p></p><p>jag tror den är så dyr eftersom tillverkarna vet att vi har ett mkt högt pris på livet och således har dom en väldigt eftertraktad produkt?!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jona, post: 51409, member: 34527"] Min rubrik kan visst misstolkas och jag tänkte förklara mig lite, innan man blir helt idiotförklarad! För mig o er på freeride är självklart livet ovärdeligt o således är inte lavinsändaren dyr (men för mannen som säljer sina barn finns det ett pris på liv). Men det var inte så jag menade. Jag tycker att lavinsändaren är dyr i förhållande till vad jag tror den kostar att tillverka. Borde inte vara så mkt mer än gammal Walkie tolkie teknologi kombinerad med en billig digital visare. På sin höjd en mobiltelefon, utan Wap MMS färgskärm o allt vad det heter. jag tror den är så dyr eftersom tillverkarna vet att vi har ett mkt högt pris på livet och således har dom en väldigt eftertraktad produkt?! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Dyrt att rädda liv....
Tillbaka
Topp