Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Dyrt på plats?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="blizzy" data-source="post: 232835" data-attributes="member: 53949"><p>De e skönt att köpa på plats för då kan man testa, som adriano säger, och man har garantin på plats o slipper skicka hem grejor.</p><p>Priserna i alperna brukar vara samma/lite dyrare/lite billigare än i sverige, brukar inte skilja särskilt mycket.. bättre är isf att köpa sakerna på nätet istället, för där är det verkligen billigare!</p><p>Jobbar man i skidbutik brukar man få lite rabatt, mina kompisar fick 40% så köpte en del via dem, riktigt billigt!</p><p>Sortimentet brukar va mycket större i alperna än hemma (speciellt om du inte bor i en svensk skidort) så hellre "där nere" än hemma, o hellre på nätet än något av de!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="blizzy, post: 232835, member: 53949"] De e skönt att köpa på plats för då kan man testa, som adriano säger, och man har garantin på plats o slipper skicka hem grejor. Priserna i alperna brukar vara samma/lite dyrare/lite billigare än i sverige, brukar inte skilja särskilt mycket.. bättre är isf att köpa sakerna på nätet istället, för där är det verkligen billigare! Jobbar man i skidbutik brukar man få lite rabatt, mina kompisar fick 40% så köpte en del via dem, riktigt billigt! Sortimentet brukar va mycket större i alperna än hemma (speciellt om du inte bor i en svensk skidort) så hellre "där nere" än hemma, o hellre på nätet än något av de! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Dyrt på plats?
Tillbaka
Topp