Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Dyrt som f-n i alperna
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="David_K_J" data-source="post: 1262905" data-attributes="member: 81753"><p>[USER=182374]@Ulf Tolf[/USER] Det kan hända att det är just din kombo 2vuxna + 3barn som ställer till det.</p><p>Vårat gäng ville åka till Italien, några förslag som såg vettiga ut för 2+2 lades fram, men allt föll på oss som är 2+3. Omöjlig kombo verkar det som på vissa ställen. Tror vi var tvungna att att boka 3 dubbelrum eller nåt. Blev galet dyrt.</p><p>Vi hamnade i Zell am See istället via SunWeb. Funkade kalas. Men jag håller med om ovanstående att paketresor oftast spårar ur fast de är smidiga om man är som vi var, 7st familjer. Lycka till!</p><p></p><p>Sen så finns det ju direkttåg från Malmö till Österrike på sportlovsveckorna också. Men det är lite av ett lotteri hur smidigt det är. Tror jag får svårt att sälja in det igen till familjen igen, vi hade galet strul, men jag är tåg-optimist. Jag vill åka tåg, gillar det, ser inte tjusningen i att köra auto-bahn och vill helst inte flyga..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="David_K_J, post: 1262905, member: 81753"] [USER=182374]@Ulf Tolf[/USER] Det kan hända att det är just din kombo 2vuxna + 3barn som ställer till det. Vårat gäng ville åka till Italien, några förslag som såg vettiga ut för 2+2 lades fram, men allt föll på oss som är 2+3. Omöjlig kombo verkar det som på vissa ställen. Tror vi var tvungna att att boka 3 dubbelrum eller nåt. Blev galet dyrt. Vi hamnade i Zell am See istället via SunWeb. Funkade kalas. Men jag håller med om ovanstående att paketresor oftast spårar ur fast de är smidiga om man är som vi var, 7st familjer. Lycka till! Sen så finns det ju direkttåg från Malmö till Österrike på sportlovsveckorna också. Men det är lite av ett lotteri hur smidigt det är. Tror jag får svårt att sälja in det igen till familjen igen, vi hade galet strul, men jag är tåg-optimist. Jag vill åka tåg, gillar det, ser inte tjusningen i att köra auto-bahn och vill helst inte flyga.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Dyrt som f-n i alperna
Tillbaka
Topp