Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
E de värt att betala 200:- för Saunaworld
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="BataZion" data-source="post: 596510" data-attributes="member: 98886"><p>Haha tyvärr är snåla det enda jag kan göra jag har gett ungefär 8k för boende i två veckor på nya lundsgården. Sen så ska jag peja 9K för två och en halvmånads boende på staffhottel då är ja uppe i 17K. Sen ska jag ha pengar till mat under all tid. Det är minst 4K sen så har jag köpt ett lift kort för 4400 nu är jag uppe i 25400 kr. Sen kommer resor till duved, järpen med buss och sen nån ute kväll tillkommer så ungefär 30K kommer allt det här kosta mig minst. Jag har fått spara sen i februari för det här så varge krona jag har är viktig.</p><p>Så peja 200 för simhall kanske inte prio nr ett när inte pappa betalar som vissa andra fortfarande kan njuta av.</p><p>Men om vi är ett gäng som drar dit kanske vi kan få mängd rabbat.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="BataZion, post: 596510, member: 98886"] Haha tyvärr är snåla det enda jag kan göra jag har gett ungefär 8k för boende i två veckor på nya lundsgården. Sen så ska jag peja 9K för två och en halvmånads boende på staffhottel då är ja uppe i 17K. Sen ska jag ha pengar till mat under all tid. Det är minst 4K sen så har jag köpt ett lift kort för 4400 nu är jag uppe i 25400 kr. Sen kommer resor till duved, järpen med buss och sen nån ute kväll tillkommer så ungefär 30K kommer allt det här kosta mig minst. Jag har fått spara sen i februari för det här så varge krona jag har är viktig. Så peja 200 för simhall kanske inte prio nr ett när inte pappa betalar som vissa andra fortfarande kan njuta av. Men om vi är ett gäng som drar dit kanske vi kan få mängd rabbat. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
E de värt att betala 200:- för Saunaworld
Tillbaka
Topp