Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Videoklipp
E´Dollo NZ
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="linder" data-source="post: 598143" data-attributes="member: 58560"><p>Kul!</p><p></p><p>Kan ju säga att downbox/railsen va allderless för sketchy för min del såhär på försäsongen samt på dom låga (skiers left) så tänkte jag nött skislide bindsole (andy parry's trick), ville kört på battleshipet men eftersom massa "snorungar" inte orkade ta av sig skidorna så kunde man ju inte köra på den då alla stod i inrunnet...</p><p></p><p>Kunde ju skippat bindsole och kört 270 kombinationer som alla andra (inkl dig?) på den raka boxen men hur kul är det ?</p><p></p><p></p><p></p><p>Tror du har missat lite här alltså.</p><p></p><p>Jag sa på skämt i outfittråden (inte här.) att det va dax för folket att sluta posa hemma och ist dra ut i backen. Thats it, har inget emot att posa för fem öre.</p><p></p><p>När du skriver "här inne" menar du denna tråden då, eller forumet som helhet?</p><p></p><p>Du får gärna skriva vad du vill, det enda jag inte tyckte om med E_D's kommentarer va att alla va offtopic precis som din och denna.</p><p></p><p>Han får gärna tycka det är kul att jag står och posar i en butik men vad har det med henkes video att göra? Det snacket och dom kommentarerna BORDE hållas i outfittråden.</p><p></p><p></p><p>OM du vill att jag ska tycka du är seriös på något sätt får du gärna skriva vilket som va en bajskommentar och varför.</p><p></p><p>Alla mina kommentarer i denna tråden är iaf ontopic eller svar på offtopic till skillnad från vissa andra.</p><p></p><p></p><p>Angående Henke så tycker jag att han är BÄST i sverige på att åka utan tvekan. </p><p>Däremot gillar jag inte sizen på tröjorna och den sjuhelvetes böjda ryggen.</p><p>Detta vet jag inte hur många gånger jag har skrivit nu men det är min åsikt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="linder, post: 598143, member: 58560"] Kul! Kan ju säga att downbox/railsen va allderless för sketchy för min del såhär på försäsongen samt på dom låga (skiers left) så tänkte jag nött skislide bindsole (andy parry's trick), ville kört på battleshipet men eftersom massa "snorungar" inte orkade ta av sig skidorna så kunde man ju inte köra på den då alla stod i inrunnet... Kunde ju skippat bindsole och kört 270 kombinationer som alla andra (inkl dig?) på den raka boxen men hur kul är det ? Tror du har missat lite här alltså. Jag sa på skämt i outfittråden (inte här.) att det va dax för folket att sluta posa hemma och ist dra ut i backen. Thats it, har inget emot att posa för fem öre. När du skriver "här inne" menar du denna tråden då, eller forumet som helhet? Du får gärna skriva vad du vill, det enda jag inte tyckte om med E_D's kommentarer va att alla va offtopic precis som din och denna. Han får gärna tycka det är kul att jag står och posar i en butik men vad har det med henkes video att göra? Det snacket och dom kommentarerna BORDE hållas i outfittråden. OM du vill att jag ska tycka du är seriös på något sätt får du gärna skriva vilket som va en bajskommentar och varför. Alla mina kommentarer i denna tråden är iaf ontopic eller svar på offtopic till skillnad från vissa andra. Angående Henke så tycker jag att han är BÄST i sverige på att åka utan tvekan. Däremot gillar jag inte sizen på tröjorna och den sjuhelvetes böjda ryggen. Detta vet jag inte hur många gånger jag har skrivit nu men det är min åsikt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Videoklipp
E´Dollo NZ
Tillbaka
Topp