Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Videoklipp
E´Dollo NZ
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="makafone" data-source="post: 598466" data-attributes="member: 42714"><p>haha..du är ju helt otrolig.</p><p></p><p>Skall göra en liten redogörelse, för att förklara!</p><p></p><p>"Ser så fult ut så jag blir bara förbannad :S </p><p>Tricken är så sjukt bra och cleant men stå böjd som en jävla banan är ju inte bra för ryggen någonstans och inte ser det bra ut heller..."</p><p></p><p>Där har du en bra "bajskommentar". Ett inlägg som inte innehåller något konkret alls, utan bara en massa antaganden och påståeenden.</p><p>Vad tror du hade hänt om alla som gick in här och tyckte det såg konstigt ut med tröjan skrivit så? Tror du att det hade blivit bra kvalité på freerides forum då?</p><p></p><p>Sen när du drar upp "on-topic feat. off-topic" disskusionen så hajjar jag inte riktigt hur du tänker?</p><p></p><p>Du entrar forumet med överståeende kommentar, följt av att lägga upp en bild på ringaren i Notre-dam. Hur lyckas du få det on-topic? </p><p>Du tänkte på "ringarens" böjda nacke när du såg Sir.Harlaut? </p><p></p><p>Men då skall jag lägga upp en bild på "Steve Tyler" (sångaren i Aerosmith) varje gång det kommer upp en tråd som handlar om Level 1, eller "Stefan Thomas" (Level 1 åkare). </p><p>Eller kanske en massa Starwars bilder så fort nånting om Mike Clarke kommer upp.</p><p>Då jag tycker att Tyler och Thomas är sjukt lika. Samtidigt som jag tycker att Clarke och "Luke Skywalker" ser likadana ut.</p><p>Känns det topic?</p><p></p><p>Men skit samma. </p><p>Nu kommer vi till frågan om stil.</p><p>Du kritiserar vederbörande (sir.harlaut) för att ha en rent ut sagt: ful och oergonomisk "stil".</p><p>Då tänker jag på det gamla ordspråket: Den som är med i leken, får leken tåla. Eller: Man skall inte kasta sten i glashus!</p><p></p><p>Kritiserar man någon för nått. Så bör man först se till så att man har sin egen rygg fri.</p><p>Du kan inte förutsätta att alla har varit inne på "outfit" tråden och känner till dit lilla spratt. </p><p>Det som händer är att någon kastar tillbaka en sten in i ditt "glashus". Vilket resulterar i att du börjar gråta och beskyller alla för att vara off-topic.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="makafone, post: 598466, member: 42714"] haha..du är ju helt otrolig. Skall göra en liten redogörelse, för att förklara! "Ser så fult ut så jag blir bara förbannad :S Tricken är så sjukt bra och cleant men stå böjd som en jävla banan är ju inte bra för ryggen någonstans och inte ser det bra ut heller..." Där har du en bra "bajskommentar". Ett inlägg som inte innehåller något konkret alls, utan bara en massa antaganden och påståeenden. Vad tror du hade hänt om alla som gick in här och tyckte det såg konstigt ut med tröjan skrivit så? Tror du att det hade blivit bra kvalité på freerides forum då? Sen när du drar upp "on-topic feat. off-topic" disskusionen så hajjar jag inte riktigt hur du tänker? Du entrar forumet med överståeende kommentar, följt av att lägga upp en bild på ringaren i Notre-dam. Hur lyckas du få det on-topic? Du tänkte på "ringarens" böjda nacke när du såg Sir.Harlaut? Men då skall jag lägga upp en bild på "Steve Tyler" (sångaren i Aerosmith) varje gång det kommer upp en tråd som handlar om Level 1, eller "Stefan Thomas" (Level 1 åkare). Eller kanske en massa Starwars bilder så fort nånting om Mike Clarke kommer upp. Då jag tycker att Tyler och Thomas är sjukt lika. Samtidigt som jag tycker att Clarke och "Luke Skywalker" ser likadana ut. Känns det topic? Men skit samma. Nu kommer vi till frågan om stil. Du kritiserar vederbörande (sir.harlaut) för att ha en rent ut sagt: ful och oergonomisk "stil". Då tänker jag på det gamla ordspråket: Den som är med i leken, får leken tåla. Eller: Man skall inte kasta sten i glashus! Kritiserar man någon för nått. Så bör man först se till så att man har sin egen rygg fri. Du kan inte förutsätta att alla har varit inne på "outfit" tråden och känner till dit lilla spratt. Det som händer är att någon kastar tillbaka en sten in i ditt "glashus". Vilket resulterar i att du börjar gråta och beskyller alla för att vara off-topic. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Videoklipp
E´Dollo NZ
Tillbaka
Topp