Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
E-handla Bräda!?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="pinn" data-source="post: 197947" data-attributes="member: 44213"><p>...</p><p></p><p>Jag har handlat från både Blue-tomato.at och hot-zone.at och det går FORT, är fraktfritt (över en viss summa) EJ tull för det är inom EU.. de har ett stort sortiment och är jävligt shyssta när man mailar och frågar om saker och ting..</p><p></p><p>jag kan starkt rekommendera båda butikerna..</p><p></p><p></p><p></p><p>sen sparar man upp till tusenlappar och man handlar bräda, boots och bindningar..</p><p></p><p></p><p>USA butiken får INTE skicka Burton och Oakley till Europa (men vissa gör det iaf) .. sen blir det ju tull och moms och frakt så det e lite mycket jobb för lite sparade pengar..</p><p></p><p>DÅ kan jag ist rekommendera eBay.com regga dig, skaffa ett PayPal konto och fynda svinbilliga saker på de massor av auktioner som finns där.. (köp av de som har höga värden så du inte blir lurad, och blir du lurad så är du försäkdar på eBay och får nästan alla pengar tillbaks)</p><p></p><p></p><p>.. jag handlade ett par sprillans nya Burton P1 bindningar (ca: 3000kr i Sverige)</p><p></p><p>ca: 2500 från Tomaten och hot-zone..</p><p></p><p>jag fick mina på en auktion ... lade högst bud och vann..</p><p></p><p>INKLUSIVE frakt, moms, tull och allt fick jag hem dem för 1975:-</p><p></p><p></p><p>vill man så kan man.. </p><p></p><p></p><p></p><p>/Pinn</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="pinn, post: 197947, member: 44213"] ... Jag har handlat från både Blue-tomato.at och hot-zone.at och det går FORT, är fraktfritt (över en viss summa) EJ tull för det är inom EU.. de har ett stort sortiment och är jävligt shyssta när man mailar och frågar om saker och ting.. jag kan starkt rekommendera båda butikerna.. sen sparar man upp till tusenlappar och man handlar bräda, boots och bindningar.. USA butiken får INTE skicka Burton och Oakley till Europa (men vissa gör det iaf) .. sen blir det ju tull och moms och frakt så det e lite mycket jobb för lite sparade pengar.. DÅ kan jag ist rekommendera eBay.com regga dig, skaffa ett PayPal konto och fynda svinbilliga saker på de massor av auktioner som finns där.. (köp av de som har höga värden så du inte blir lurad, och blir du lurad så är du försäkdar på eBay och får nästan alla pengar tillbaks) .. jag handlade ett par sprillans nya Burton P1 bindningar (ca: 3000kr i Sverige) ca: 2500 från Tomaten och hot-zone.. jag fick mina på en auktion ... lade högst bud och vann.. INKLUSIVE frakt, moms, tull och allt fick jag hem dem för 1975:- vill man så kan man.. /Pinn [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
E-handla Bräda!?
Tillbaka
Topp