Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
E-mail adress?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="blizzy" data-source="post: 231384" data-attributes="member: 53949"><p>Haha, schysst Hasse.. har/hade nåt fel med webläsaren, tryckte EN gång o dubbelpostade alla mina svar överallt.. försökte edita men då editade jag båda posterna, sjukt!</p><p></p><p>Tycker mejlideen är GRYM!</p><p>och tycker, som sagt, att man borde få ha antingen [nick]@freeride.se så att man slipper alla jobbiga adresser eller nåt annat system så att crew o andra fina vip's får ha sina adresser i fred..</p><p>Vore även bra om man hade kombinerad "FR-mejl" och "freeride.se"-mejl så man slapp ha två olika.. samt att man isf skulle kunna fr-mejla folk från utomstående mejl och inte nödvändigtvis behövde vara inloggad på hemsidan (som när man mejlar från mobilen etc.)..</p><p></p><p>Sen ang om att det skulle sega ner hemsidan eller inte så lär det inte vara särskilt dyrt att fixa serverkraft till mejlservern (om det nu inte redan finns).. freeride.se lär ju dra in fett mycket pengar ändå o detta är ju verkligen nåt som skulle kunna locka hit mer folk!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="blizzy, post: 231384, member: 53949"] Haha, schysst Hasse.. har/hade nåt fel med webläsaren, tryckte EN gång o dubbelpostade alla mina svar överallt.. försökte edita men då editade jag båda posterna, sjukt! Tycker mejlideen är GRYM! och tycker, som sagt, att man borde få ha antingen [nick]@freeride.se så att man slipper alla jobbiga adresser eller nåt annat system så att crew o andra fina vip's får ha sina adresser i fred.. Vore även bra om man hade kombinerad "FR-mejl" och "freeride.se"-mejl så man slapp ha två olika.. samt att man isf skulle kunna fr-mejla folk från utomstående mejl och inte nödvändigtvis behövde vara inloggad på hemsidan (som när man mejlar från mobilen etc.).. Sen ang om att det skulle sega ner hemsidan eller inte så lär det inte vara särskilt dyrt att fixa serverkraft till mejlservern (om det nu inte redan finns).. freeride.se lär ju dra in fett mycket pengar ändå o detta är ju verkligen nåt som skulle kunna locka hit mer folk! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
E-mail adress?
Tillbaka
Topp